اهم فعالیتهای ستادی در راستای انجام تعهدات پروژه ها با مسئولیت اجرایی، مدیریت پیمان و یا دفتر فنی:
- حضور در جلسه سایت ویزیت جهت تعیین وضعیت زمین و محل اجرای کار
- برآورد احجام کار و فعالیتهای اجرایی
- تخمین قیمت اجرای کار جهت مناقصات
- حضور در جلسه تحویل زمین کارگاه و دریافت صورتجلسه تحویل زمین
- تجهیز کارگاه اجرایی و ستادی
- تهیه متون قراردادی و حقوقی تهیه آرشیو مدارک و اسناد فعالیتهای انجام شده پروژه
- تهیه شرح فعالیتهای قراردادی جهت الصاق به قرارداد
- هماهنگی با نظارت مقیم/ کارفرما جهت پیشبرد امور اجرایی پروژه
- انتخاب پیمانکاران فرعی و بستن قراردادهای اجرایی
- هماهنگی با حراست کارفرما و حراست در مناطق ویژه اقتصادی جهت ثبت ورودی کالاها و اقلام / خروجی ها/ مجوزهای ورودی و خروجی پرسنل و ماشین آلات
- نظارت، کنترل و پیگیری پیشرفت فعالیتهای پیمانکاران اجرایی
- مشارکت در تهیه صورت وضعیت پیمانکاران اجرایی و بررسی آنها
- تهیه گزارشات روزانه و پریودیک فعالیتهای اجرایی
- مدیریت فعالیتهای پشتیبانی/ دفتر فنی / تهیه اقلام مورد نیاز پیمانکاران اجرایی
- تهیه انواع صورتمجالس کاری و اسناد مثبته فعالیتهای اجرایی
- مدیریت انجام فرآیندهای مالی /تهیه گزارشات تنخواه/ کنترل مالی قراردادی پیمانکاران
- تهیه انواع مجوز های کاری و اخذ تاییدیه از نظار مقیم
- مدیریت فرآیندهای رفع پانچ / تحویل موقت / تحویل قطعی
- برآورد و متره فعالیتها جهت تهیه صورت وضعیتهای اجرایی
- مشارکت در صورت وضعیت های قطعی اجرایی
- تهیه کلیه صورت وضعیت های اجرایی بر اساس فهارس آحاد بها
- مدیریت برچیدن کارگاه اجرایی